Alternace

21.11.2009 22:58

24. 7. 2008
Nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nechci být strejda vůbec a tečkovaným minikatastrofám zvlášť, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nevim, jak holka na takový nesmysl přišla, nejsem žádnej strejda, přece o tom nezačnu psát spis, nejsem žádnej strejda...

25. 7. 2008
Nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, Lassyno, vysvětli jim laskavě, že nejsem žádnej strejda, holce nic vysvětlovat nebudu, nerad dělám marné věci, nejsem žádnej strejda, ne, učit lovit vás nebudu, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, honit se s vámi taky nebudu a jděte se hemžit někam jinam, nejsem žádnej strejda, jau, to byl můj ocas, nejsem žádnej strejda...

26. 7. 2008
Nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, vypadněte okamžitě z mé spisovny, nejsem žád... neumíte kočesky, měli jste vypadnout vy a ne se tu hrabošit tak, že vypadly ručníky, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, tady se nedá bádat, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda...

28. 7. 2008
Nejsem žádnej strejda, jsem dobře uklizenej, tady mne nenajdou, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, kšáá, kšááá, zmizte, nejsem žádnej strejda, no to se na to vymňouknu, už za mnou vlezli i do rybízů, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, to je teda kariéra, tolik vědeckých výzkumů, spisů, bádání a nakonec dostanu titul strejda, tss, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda...

29. 7. 2008
Nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej hodnej strejda, kterej se dělí o šunku, dáš to sem, zloději tečkovanej, nejsem žádnej strejda a brzy nebudu žádnej vůbec, vyhynu, pomoc, pomoc, okradli mě nebohého, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, udávit kdybyste se mojí šunkou chtěli, nejsem žádnej strejda, jsem zoufalej, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda...

30. 7. 2008
Nejsem žádnej strejda, kolikrát to mám ještě říkat, nejsem žádnej strejda a trampolína taky nejsem, nejsem žádnej strejda, ještě jednou na mne skočíte a nechtějte vidět, co udělám, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, jau, moje záda, nejsem žádnej strejda, no nečumte tak udiveně, že mne nevidíte, já vám to říkal, že ještě jednou... nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, jsem na střeše, kam taky jinam, když jinak vylezou už všude... nejsem žádnej jejich strejda a nevim, proč bych měl být rád, že mne mají rádi, nejsem masochista...


1. 8. 2008
Nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, okamžitě mi navalte zpátky myš Evelínu, nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, jsem naštvanej, holka je zrádkyně, nevyrvala jim myš Evelínu, nejsem žádnej strejda, jsem zoufalej, ani jsem se s myší Evelínou nerozloučil, nejsem žádnej strejda, útok těch čtyř tečkovaných teroristů nemůže myš Evelína přežít, buď sbohem, má Evelíno, nezapomenu, nejsem žádnej strejda, nejsem žád... huš, huš, tady nikdo není, tady nikdo není, huš, jděte si hrát, támhle máte myš Evelínu...

2. 8. 2008
Nejsem žádnej strejda, nejsem žádnej strejda, nejsem úplně nenápaditej, tady mne nenajdou, nejsem žádnej strej... nelezte sem, nelezte sem, pryč, pryč, nehemžete se po mně, nechte moje ucho, jau, nechte muj ocas, fuj, fuj, co to děláš, nech toho, nech toho, kam mi to čucháš... že se nestydíš... CO?? COOOO? Jak jsi mi to řekl?? Tak to už je moc i na mne!! NEJSEM ŽÁDNÁ TETIČKA! NEJSEM ŽÁDNÁ TETIČKA! NEJSEM ŽÁDNÁ TETIČKA...

Piškot Pišutka v. t.





 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode