Exploze II

20.11.2009 02:34

 

30. 3. 2008
Jsem znepokojenej kocour. Něco je ve vzduchu. Holka se tváří tajemně. Má divnej výraz. Prý přemýšlí. I když jsem plně ponořen do bádání na spisu Vliv Tsunamissího volání mňauláčka na velikost kruhů pod očima holky, nemůžu neslyšet, že holka řekla něco jako No je opravdu krásnej. Jsem zmatenej! Nedívala se přitom na mě. Koukala zas na tu placku, co jí říká monitor. Tak nevim. Doufám, že má holka rozum a nedotáhne další tečkovanou katastrofu.

20. 4. 2008
Nemá rozum. Katastrofa je tady. Jsem zhrzenej. To bylo řečí, že jedinej chlap, kterej smí holce do života a do baráku, jsem já. Jo. A ten, co se tu drze promenáduje, to je jako co?? Prý mňauláček pro Missy. Jsem nevěděl, že Missy celou dobu sháněla packovacího panáka!! Už ho propleskla asi desetkrát. Koukal jak myš. Vyoraná. Nevěděl jsem, že vyorané myši koukají tak vyjeveně. Už to vím. Šel jsem za ním. Nabídnul jsem mu, že dáme fotbálek. Když už je tady, tak ať je aspoň k užitku. Fotbálek odmítnul. Chce to čas. Určitě budeme dobrej tým. My chlapi musíme držet při sobě.

4. 5. 2008
Jsem zmatenej. Mňauláček měl být pro Tsunamissy. Tsunamissy ho mlátí. Kalassymita ho nemlátí. Mňauláček nemlátí Tsunamissy. Bojí se jí. Mňauláček nemlátí Kalassymitu. Mlátí mě. Nevím, proč. Nic jsem mu neudělal. Chtěl jsem se kámošit. Nejde to. Nemůžu se kámošit s někým, kdo mne pětkrát za den zmlátí. Jsem samozřejmě neohroženej kocour. Klidně bych ho přepral. Ale je mi proti kožichu mlátit ho, když je tu nový. Nemůžu ho pokořit, když váží mnohem víc než já a prohra by ho deptala.

10. 5. 2008
Jsem slušnej kocour. Pořád ho nechávám vyhrát. Holka řekla, že se na to nemůže dívat. Že jsem bit jak žito. Že bude muset vymezit mňauláčkovi území. Vymezila. Asi na tři hodiny. Pak zjistila, že si mňauláček umí otevřít dveře. Znovu došlo k pomlácení žita.

15. 5. 2008
Žně nemají konce. Kombajn mne zpracoval šestkrát. Za noc. Už na mně nezůstal klásek na klásku. Totiž chlup na chlupu.

17. 5. 2008
Myslím, že mám prokopnutá játra, naraženou ledvinu a proškráblé ucho. Nechutná mi jíst. Nemůžu spát. Nemůžu bádat. Přestal jsem chodit do spisovny. Kombajn se dostane všude. Překonal i otočenou kliku. Začínám být zoufalej kocour.

30. 5. 2008
Už nemám sílu ani na autoevakuaci. Už nejsem kocour. Jsem několikrát denně i nočně sklízená obilovina. Rezignuji. Už jen čekám, kdy zas přisupí kombajn a sešrotuje mne.

12. 6. 2008
Život je krásnej!! Kombajn byl zaparkován do přepravního modulu. Už je pryč. Už se prý nevrátí.
Jsem zklamanej!! Taky ho nemuseli odvléct, zrovna když jsem se chystal ho přeprat... Nejsem žádný vořezávátko!! Bych mu ukázal... ukázal bych mu... by se nestačil divit... ukázal bych mu... třeba myš Evelínu!

Piškot Pišutka v.t.
 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Tvorba www stránek zdarmaWebnode