Ideologie

20.11.2009 02:33

 

14. 12. 2007
Opět jsem ve spisovně. Zvažuji, co si přát k vánocům. Asi budu chtít něco na ucpání uší. Holka se zřejmě cítí ohrožena tím, že z uklizeného bytu zdrhly i ty hodné bakterie. Takže uplatňuje sebeobranu. Kvílí cosi, že Štědrej večer nastal. Do toho Missy vyvolává mňauláčka. Už to nemůže vydržet ani Bubu. Ani hroch nevydrží všechno. Snaží se nacpat ke mně do spisovny. Řekl jsem mu, aby zmizl. Dva se do skříńky s povlečením nevejdeme.

17. 12. 2007
Nejsem lakomej kocour. Rád bych šel holce příkladem. Určitě by si pak krabici vanilkových rohlíčků nenasyslila až nahoru na linku. Vysoko. Řekla, ať mne ani nenapadne se tam jen kouknout, natož tam lézt. Nasadil jsem zcela nevinný výraz.

18. 12. 2007
Pro jistotu jsem se nasáčkoval za knihy v regálu. Tam by mne najít nemusela. Ale myslím, že stejně nepozná, že jsem čtyři rohlíčky snědl. Jak ta krabice padala, tak se jich hodně polámalo. Lepit k sobě půlky určitě nebude.

15.10
A kruci. Už je tady. Holka. Nemožnej slon, kterej tu krabici shodil, tady není. Tady je jen kocouří encyklopedie v chlupaté obálce. Vmáčknutá mezi Velkou knihu o zahradě a Slovník latinských citátů.

20. 12. 2007
Řekl jsem Kalassymitě, že až holka dovleče velký zelený strom, naučím ji šplhat na vrchol. Holka už strom dovlekla. Leží na terase. Strom. Ne holka. Ta leží na gauči. Vzdychá něco o zrušení vánoc. O ničitelích poezie. Asi už objevila ten věnec. Dalo nám docela práci ho sundat. Sundat z něj šištičky a bukvičky už šlo dobře. Fotbálek se vydařil. Hřiště jsme po sobě nakonec uklidili. Pod gaučem štárala vysávací příšerou nedávno. Tak snad nám míčky nezabaví.

23. 12. 2007 15.20
Zrádkyně! Postavila strom a zavřela ho v pokoji. Kalassymita je zklamaná. Tsunamissy také. Slíbil jsem jim společný lov blýskavých míčků. A šplh na vrchol stromu. Teď musíme vyčíhat chvíli, kdy časoprostorově vtečeme na zakázané území. Holka řekla, že na proklouznutí do pokoje máme rovnou zapomenout. Že nás zatraceně dobře ohlídá.

16.45
Kalassymita je na šplh talent. Sice se strom naklonil trochu ke straně, ale drží. Blýskavé míčky nedrží. Ale dobře se kutálí. Tsunamissy dobře ovládá odmotání těch střapatých zlatých hadů. Holka zrovna včera říkala, že má ráda překvapení. Jsem rád, že jí můžeme potěšit. Tohle určitě nečeká.

24. 12. 2007
Jsem předvídavý kocour. Myslím, že se mi povede prosublimovat do pokoje dřív, než Ježíškovi. Ozdobně se nadekoruji mezi balíčky. Už se těším, až mne hoka zvedne, dá mi pusu čumákovku a řekne, že jsem její nejlepší dárek. To bude ale až večer. Ted svou existenci tajím. Z kuchyně slyším holku. Vykřikuje, kterej nemožnej exemplář blba sežral šunku do bramborového salátu. No. Myslím, že se nehodí, abychom v slavnostním dnu mluvili pořád jen o mně.

Piškot Pišutka v.t.

 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode