Internace

25.11.2009 00:40

6. 7. 2009 11.00
Jsem suchej kocour. Může za to holka. Řekla, že nemůžu ven. Že venku prší. Že bych zmoknul. Nastydnul. Prskal. No. To mi neříct, tak mne to nenapadne. Koukám přece z okna. Vidím, že tam z nebe padá voda. Už třetí den! Kdyby mne pustila ven, byl bych mokrej kocour. Ale byl bych šťastnej kocour. Mohl bych zkontrolovat střechu. Břízu. Řeku. Rybízovou spisovnu. Obsah hrnců u Jiřinky. Zatím mohu kontrolovat jen břízu. Čidlem. Zrakovým. Vidím ji z okna. Je mokrá. Chci být taky. Mokrej. A budu mokrej!! Mám plán! Toho bohdá nebude, aby mne holka kvůli trošce vody v kuchyni zavírala!

12.10
Kruci! Kruci! Pečlivě vypracovaný plán nevyšel. Špatné technické podmínky. Přesně podle plánu jsem požádal Kalassymitu, aby mi otevřela dveře. Doma to děláme běžně. Kalassymita se mi ochotně pokusila vyhovět. Zrada! Tady mají dveře jinou kliku. Úzkou. Hladkou. Kalassymití packy po ní sjíždí. Nezmáčknou jí. Ani dvanáctý pokus se nezdařil. Kalassymita vymýšlí vhodné technické řešení. Jdu vymyslet jiný plán.

12.20
Kalassymita pořád řešení nemá. Já už plán mám. Nevyžaduje technické nároky. Vyžaduje trpělivost. Tu já mám. A když ji mám, tak vím, že mi nepřinese růže, ale časem otevření dveří Holkou. Holka půjde dovnitř, zodpovědný starostlivý kontrolor půjde ven. Půjde hodně rychle. Než se holka stihne vzpamatovat, bude už pečlivý kontrolor zahajovat kontrolní den.

12.30
Jsem trpělivý kocour. Čekám. Čekám přímo za dveřmi. I s malou škvírou ve dveřích se dá vykonat velký útěk. Tedy odchod. Na kontrolu.

13.40
Jsem trpělivý kocour. Čekám.

13.50
Jsem trpělivý kocour. Čekám.

14.15
Jsem hodně trpělivý kocour, ale co je moc, to je moc! Kruci! Kruci! Kde je??Holka? Neotvírací? Zpožděná?

14.17
HA! Slyším holku. Už se blíží! Jsem dokonale připravenej kocour.

14.18
JO! Ve dveřích škvíra. Ve škvíře nohy. Holky. Mezi nohama kocour. Rychlej. Holka zmatená. Kocour na chodbě. Kocour na cestě ke dveřím.

14.19
Kruci. Kruci. KRUCI!! Dveře z chalupy ven jsou zavřené. Zrada! Velezrada!! Nikdy zavřené nebývají. Vždycky jsou dokořán kvůli větrání! Jsem rozčilenej! Vznáším pohoršený dotaz, proč jsou zrovna teď dveře zavřené. Holka pochopila, na co se ptám. Řekla, že dveře jsou zavřené, aby do chalupy nešla vlhkost. A taky prý kvůli nějakému vytrvalému otrapovi, který si ne a ne nechat vysvětlit, že nemůže ven, protože tam prší, zmoknul by, nastydnul a prskal.

14.20
TSSS! TSSS! TSSSSSSSSSSSSS! Na to, abych prskal, nemusím zmoknout!! Na to mi úplně stačí, že holka bojkotuje moje vědecky důmyslně propracované plány!

Piškot Pišutka v.t.
 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode