Kalkulace

25.11.2009 00:47

 

29. 7. 2009
Jsem kocour. Nejsem žádný mejdlo. Ale z obýváku, kam jsem vnikl za účelem prozkoumání rozsahu katastrofy, jsem jel jak namydlenej. Hady nemám rád a syčení, které se ozvalo z cestovní tašky, nasvědčovalo přítomnosti hada nezdravě přerostlého. Nerad bych rozvoj vědy oslabil proměnou mne v drobný zákusek.

30. 7. 2009 18.00
Jsem statečnej kocour. Usoudil jsem, že věda si žádá oběti. Hrdinně jsem znovu vstoupil na nebezpečné území. Tsunamissy a Hroch následovali mého příkladu. Vstoupili za mnou. Velká holka řekla, že je zvědavá, jak tenhle seznamovací večírek dopadne.

18.10
Tak nevim. Nepotkal jsem ho. Kdo ví, koho velká holka viděla, když mluvila o nějakém hrdinovi, který zaslechl malé syknutí a upaloval z večírku tak rychle, že mu to na podlaze smykovalo a zadní mu předbíhaly přední a ještě se jim do toho pletl dokonale pod břicho stažený ocásek. Nikoho takového jsem při své hbité autoevakuaci do spisovny nepotkal. Ale mohl jsem ho i přehlédnout. V autoevakuační rychlosti jsem viděl dost rozmazaně. A vidět cokoliv rozmazaného mi ubírá motivaci k vědecké práci. Musím se tomu, co navozuje rozmazanou nezřetelnost, vyhýbat. Chodí tlapu v tlapě s nudou a nuda je spolehlivým potíračem vědeckých objevů.

18.20
Jsem ve spisovně. Musím okamžitě zaznamenat nejnovější poznatky z oblasti katastrofy. Získané poznatky jsou natolik vědecky objevné, že jejich výsledky vyžadují exaktní, přesné matematické údaje.

ČTYŘI. Základní veličina Tečkovaná pohromada se skládá ze čtyř prvků. Z toho tři prvky jsou tělesa, pokrytá tečkami, jedno těleso je pokryto záhadnými klikyháky. Všechna čtyři tělesa vydávají nelibě znějící pištivé zvuky. Všechny čtyři prvky Tečkované pohromady jsou obsaženy v jedné cestovní tašce. Všechny čtyři prvky Tečkované pohromady jsou stráženy jedním hlučně vrkajícím holubem, který se v případě přiblížení vědeckého pracovníka okamžitě mění v hada.

DVACET ČTYŘI mozkových buněk musel Hroch pracně shromáždit, aby pochopil, že za a) došlo ke katastrofě, za b) obsah cestovní tašky není a asi ani nebude k jídlu, za c) holub není holub, ale Kalassymita, která vlivem mateřství vrká, brouká a vrňouká.

DVĚ minuty potřeboval Hroch k tomu, aby ulehl do oblíbené pozice a nadále se důsledky katastrofy nezabýval.

OSM důrazných napomenutí musela velká holka udělit Tsunamissy, které se při spatření katastrofy proměnilo v papiňák, kterému netěsní poklop, a proto kromě syčení i hlasitě vrčí.

10. 8. 2009
DESET minut trvalo velké holce přesunutí Tečkované pohromady z cestovní tašky do koše. Prádelního. PĚT minut trvalo velké holce kázání o nehezkých poznámkách a ošklivých nápadech po vyslechnutí návrhu nejmenovaného vynálezce, že odpadkový koš s víkem by byl lepší.

26. 8. 2009
TŘICET dní uplynulo od vzniku katastrofy. JEDNA poznámka k tomuto faktu: jsem odolnej kocour. Ještě žiju.

1. 9. 2009
ŠESTNÁCT předních a zadních hrabáčků zesílilo natolik, že jsou schopny svá tělesa vyevakuovat z koše. DVĚ poznámky k tomuto faktu: 1. - Katastrofa začíná nabývat na ničivosti. 2. V intencích spisu „Co tě nezabije, to tě posílí“ docházím k sebepoznání. Začínám být hodně silnej. Kocour.

Piškot Pišutka v.t.

 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Tvorba www stránek zdarmaWebnode