Kvalifikace

21.11.2009 23:00

6. 9. 2008 12.15
Jsem padlej kocour. Upadnul jsem při pohledu na holku. Ne dost na tom, že zahmyzila území tečkovanými příšerami. Ne dost na tom, že kam se kouknu, tam nějaká tečka. Ještě si holka vezme tečkované triko. To už je vrchol. Provokace. Jdu ji ztrestat.

12.30
Tak nic. Vše odpuštěno. Holka mi vysvětlila, že nemohla jinak. Že mne nechtěla rozčílit. Že nebylo jiné volby. Puntíkované triko bylo jediné volné. Na ostatních spali tečkovaní despotové. No dobře. Mám pochopení. Odpouštím jí. Každá chvíle, kdy spí a je klid, je vzácná. Chápu, že je nechtěla budit. I holka má právo na chvíli, kdy nemusí být ve střehu. Odpustil jsem jí. A abych jí byl oporou, sepsal jsem jí základní, zásadní a podstatný spis. Nazval jsem ho Zásady bezpečnosti práce aneb Bacha, jsou všude.

1. Než zapneš pračku, podívej se dovnitř.

2. Než zapneš troubu, podívej se dovnitř.

3. Než si sedneš na křeslo, podívej se za sebe.

4. Než sebou plácneš do postele, podívej se pod peřinu.

5. Než dovřeš dveře, vyndej chlupatou zarážku.

6. Než dáš slovutnému profesorovi oblíbený pokrm, vyžeň skřety do předsíně a zamkni.

7. Nezapomeň koupit barvu na zatření škrábanců na dveřích.

8. Když napustíš vanu, nenechávej otevřené dveře.

9. Když necháš otevřené dveře, tak nenadávej, že místo relaxu ve vaně sušíš a vytíráš.

10. Nenechávej hrnec s párky na sporáku bez dozoru. Když necháš, tak se nediv.

11. Neptej se, z čeho mají skřeti průjem, a příště kup kvalitnější párky.

12. Než si oblečeš župan, vytřepej ho.

13. Když ho nevytřepeš, neřvi.

14. Nikdy nezapomeň zapnout kabelku.

15. Když ji zapomeneš zapnout, hledej doklady a kreditku nejdřív pod regálem nebo v kadibudce.

16. Na krájení masa si ber vždy chrániče, nejlepší jsou oteplovačky.

17. Když si nevezmeš chrániče, neječ.

18. Přívěšek ze záslony neodtrhávej prudce a rozhodně ne směrem dolů.

19. Kašli na trendy, záclonové třásně taky nevypadaji špatně.

20. Než zavřeš skříň, podívej se dovnitř.

21. Jestli usnuli na ručnících, nech je spát a jdi podrbat Profesora.

22. Jestli neusnuli, nech ručníky ručníkama, zavři skříň a jdi podrbat Profesora.

23. Nekupuj nové ručníky, dokud poslední skřet neodejde z domu.

24. Než zapneš myčku, podívej se dovnitř.

25. Než zapneš myčku, podívej se ještě jednou, hlavně do velkých hrnců.

26. Nezapomínej, že dobré skutky je třeba dělat včas. Než s tebou práskne pohled na skřeta v hrnci, dej Profesorovi šunku.

27. Než otevřeš poklop od WC, přesvědč se, že v místnůstce opravdu není žádná tečka.

28. Když se nepřesvědčíš, tak mu nenadávej, určitě se lekl víc než ty.

29. Nevytvářej si vztah ke kytkám. Skřeti ti ještě nerozumí a tvoje „Moje nejoblíbenější“ si přeloží jako „Ihned zlikvidovat“.

30. Nezapomeň, že nejlepším poděkováním za sebraný spis je šunka.


Piškot Pišutka v. t.

 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode