Paní, přišlo vám psaní....

02.07.2010 20:22

Jo, kdepáááák! U nás to je: Haloooo, pan Profesor Pišutka tu má balíček, ať si to jde podepsat!! Jsem kultivovanej kocour!!Vím, co se sluší.Nechal jsem si otisknout tlapku v barvě a pak jsem ji otiskl na ten papír, který měla paní pošťáková balíková , celá rozesmátá nad adresátem! Prostě, díky mojí oblíbené holce Kačce se královsky baví holky na poště, moje velká holka a nejvíc se bavím já, když s velikou chutí užívám léčebné prostředky. Jak moc mají léčivé účinky, to uvidíte v novém mňaulbu, Fotogalerie IV. Milá holko Kačenko, jsem vděčnej kocour! A posílám VELKOU pusu čumákovku.

 

Piškot Pišutka  v. t. , t. č. nacpán lahodnými tyčinkami

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Tvorba www stránek zdarmaWebnode