Persistence

21.11.2009 23:06

16. 1. 2009
Tss. Tss. Jsem rozčilenej kocour. Holka si zase začíná nějak moc dovolovat!! Nazvala mne velmi nepěkně. Řekla, že by ji zajímalo, co jsem byl v minulém životě. Říkala něco o blbounovi. Nejapném. Tss. Kdyby nenechala na stole povalovat mobil, tak jsem na něj nešlápl. Nezmáčkl bych naposled volané číslo. Vytočilo se. Holku ten provolanej kredit taky vytočil. Počkám, až se uklidní. Zatím se trochu prospím. Našel jsem si hezké spací místo. Doufám, že budu mít hezké sny. Třeba o tom, jaké to bylo v mých minulých životech. Bylo jich hodně. Blboun jsem nebyl nikdy. Vždycky jsem byl kocour...

Třetihory.
A kruci. Při lovu vakomyšic jsem narazil na dalšího mrtvého dinosaura. To už je v krátké době čtvrtý. Nějak se mi to nechce líbit. A pořád se otepluje víc a víc. Otepluje se od Velkého třesku. To se mi taky nelíbí. Doufám, že my, šavlozubí tygři, nevyhyneme. Abych nevyhynul, musím prohlédnout zásoby, co mám zahrabané u té velké plavuně u ledovce... kruci!! Kde se tu vzalo to jezero??

Pravěk.
A kruci!! Vyvíjejí se nějak rychle. Ještě nedávno skákali po stromech a teď už bydlí v jeskyni. Mají v té jeskyni docela teplo. A ten opečený kus mamuta nechutná špatně. Doufám, že se nevzbudí. Rád bych to tu ještě prozkoumal. V koutě mají nějaké kožešiny. Myslím, že by se na nich nespalo špatně. Když se do nich pořádně zavrtám, tak si mne třeba nevšimnou. Nechci, aby si mne všimli. Určitě by se snažili mne ochočit. To teda nikdy!! Sice už nemám své šavlovité zuby a celkově jsem nějak menší, ale pořád jsem hrdá šelma a s něčím, co ještě včera skákalo po stromech, se bratřit nebudu.

4 314 let př. n. l. kdesi na moři
A kruci. Tak už na to Noe přišel. Slyším ho až sem. Nevím, proč se rozčiluje. Kdyby radši místo vyhrožování, že toho blba, kterej sežral obě myši, osobně přerazí, zařídil, aby se ta jeho archa tolik nehoupala. Nedělá mi to na plný žaludek dobře.

126 let př. n. l. kdesi na pobřeží
A kruci! Jak to Archimédes myslí, kterej blbec ruší jeho kruhy? Můžu já za to, že si v písku čmárá ty své nesmysly zrovna tam, kde se mi nejlépe hrabe??

L. P. 1348 Praha
A kruci! Kruci! Co to jako má bejt?? Prý univerzita!! Tss! Toho Karla, co ji založil, bych tedy rád potkal. Kousnul bych ho do kotníku!! To se dělá, zabrat louku, plnou myší, kvůli nějakému pochybnému stavení? Joo, to když stavěli ten most, to byla jiná! Tolik vajíček jsem předtím nesnědl za celý život.

L. P. 25. 3. 1420 Sudoměř
A kruci! To bylo o fous! Mohl jsem být zabitej. Sudlicí. Nebo cepínem. V tom aby se kocour vyznal, co je co. Prostě to, čím do sebe mydlí. Vede to ten jednookej. Vede to blbě. Nevim, proč musí vybrat jako místo boje zrovna ten vypuštěnej rybník, kde jsem si chtěl vylovit nějakou pěknou rybičku.

L. P. 1566 Sixtinská kaple
A kruci. Tss. Tss. Jak to myslí, kdo sem pustil tu blbou kočku, která ukradla štětce, převrhla pixlu s barvou a tlapkami ocákala obraz anděla?? Jak může malovat, když je tak slepej, že nepozná, že nejsem kočka, ale kocour?? To má z toho, že pořád vyvrací hlavu ke stropu!

L. P. 1620 Bílá hora
A kruci! Měli by se vrátit zpátky na stromy! Neumí respektovat vyznačená území! Snad jsem si jasně poznačil, že tady je to moje. Tak nevim, proč se musí řezat zrovna tady. Kdyby aspoň šli po svých. Ale to oni, lenoši, ne. Oni musí sedět na koních. Vyplaší dusotem všechny myši a odradí mi tu černobílou fešandu, kterou jsem si vyhlédl. Potřebuji pracovat na zachování našeho druhu. V tomhle rachotu to ale vidím temně.

L. P. 1633
A kruci!! To jsem nechtěl! Nemůžu za to, že ho potrestali. Nemůžu za to, že jsem pořád veselej a hravej. Nenapadlo mne, že když se budu radostně honit dokolečka za svým ocasem, tak ten člověk v dlouhém plášti zapomene tou černou trubkou zírat k nebi, bude zírat na mne a řekne: A přece se točí!

L. P. 1758 někde na vsi
Kruci! Kruci!! Jau! Kdo sem nastražil tu tyč?? Co to je?? Past na kocoura? Ti lidé už neví, co by na ty střechy nandali, aby nám, kocourům, znemožnili sněmy!! Aby se nezbláznili, že trochu zpíváme. Kdyby to aspoň přiznali, že to nastražili na nás!! Ale to ne! To prý nějaký lapač hromů. Tedy blesků. Jo. Prej Prokop. Diviš.. To souhlasí!Nedivim se! Prokop jsem si tři drápy a při pádu musel bojovat o holý život.

L. P. 1852 Praha
KRUCI KRUCI KRUCI UŽ!! A vypadal tak mile, když mne drbal a nabízel párek. Voněl pěkně. Párek. Ne ten vousatý člověk. Ten mne drapnul. Odvlekl. Strčil mne do klece. Prý potřebuje inspiraci. Básnickou. Já ti dám inspiraci. Počkej, až se z té klece dostanu!! Já ti dám, že jak lvové bijem o mříže!! Rozčílil mne. Takhle nerudnej už jsem dlouho nebyl.

L. P. 1917 Petrohrad, Rusko
A KRUCI!! To byla šlupka! Jsem zježenej a zděšenej. Vypadá to na Velkej třesk. Něco mi to připomíná. Nevím, co je to Aurora, ale tuším, že tohle nedopadne dobře. Pro jistotu si jdu zkontrolovat zásoby, které jsem si zahrábl pod břízu. Aby třeba někoho nenapadlo, že teď už bude všechno všech.

16. 1. 2009 kdesi v Čechách
A KRUCI!! KRUCI! Další Velkej třesk? Aha... tak nic. To je jenom holka. Cože?? Jak to myslí, kterej vandal usnul na sešitu, kterej má prostřední holka na dějepis a úplně ho zmuchlal?? Můžu já za to, že mám kvůli holce divoké sny??

Piškot Pišutka v.t.

 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode