Reorganizace

21.11.2009 23:01

8. 9. 2008
Situace je vážná, neostýchám se napsat, že kritická. Zatím ještě nebojuji o holý život, ale už brzy budu. Po nájezdech tečkovaných piraní ze mne chlupy jen lítají. Budu holý kocour. Obávám se, že to výrazně sníží mou vědeckou důstojnost. Právě se nacházím ve fázi „vorvanej jak samice“... Od fáze „bezchlupej“ mne dělí již asi jen 4567 chlupů. Holka řekla, že jsem nějak vypelichanej. Že mi musí přidat vitamíny. Myslím, že by spíš měla ubrat tečky.

10. 9. 2008 16.20
Situace začíná být víc než kritická. Jsem ve spisovně. Jsem otřesenej. Spisovna se otřásá. Tečkované pirani skáčou výš a výš. Nechci domyslet, co nastane, až se jim podaří doskočit až do mé studovny. Chystám se k boji. Jsem odhodlán hájit své útočiště do posledního chlupu. Budu se bránit všemi dostupnými prostředky. V příštím vývoji existují pouze dvě možnosti: 1. varianta: stejně sem nedoskočí a vítěz budu já. Varianta 2: Doskočí sem, budu bojovat, spisovnu dobrovolně nevydám a neopustím a vítěz budu já.

17.10
A kruci. Až se vzpamatuji z nečekaného dopadu, zahájím práci na novém spisu. Název bude: Vše, co se může vyvinout jinak, vyvine se jinak. Důkaz: nedobrovolné opuštění spisovny (tečteroristi mne normálně shodili na zem).

18.50
Jsem sebezáchovnej kocour. Náležitě jsem se posilnil. Objevil a obsadil jsem novou spisovnu. Spisuji tiše a nenápadně. Tady mne nenajdou. Tečteroristi. Holka taky ne. A myslím, že mne hledat bude.

19.20
Jsem geniální. Myslím,že bych mohl být nejen vědec, ale i věštec. Dobře jsem předvídal. Už mne hledá.

19.30
Tsss. Tsss. Nevim, proč mne musela vyrvat z kouta za televizí jen proto, aby se mne rozčileně ptala, kterej rozmlsanej pakůň sežral celý balíček plátkového sýra.

11. 9. 2008
Ano. Obohatím lidstvo dalším originálním spisem. Nazvu ho Nikdy není tak zle, aby nemohlo být ještě hůř aneb O, tempora! O, mores! Jeho hlavní myšlenkou bude úvaha o tom, jak byly hezké doby, kdy holka říkala Profesore, přece bys ty malé tečkované kuličky netloukl? Dnes holka řekla: Darebáci, hned přestaňte mlátit Profesora!

12. 9. 2008 10.30
A dost!! Chtěli jste boj, máte ho mít. Vydrž, myši Evelíno, vyrvu tě piraním z drápů.

10.35
Kruci! Kruci! Kruci! 2123 chlupů a myš Evelína na odpis.

13. 9. 2008 12.20
Jsem kocour na výhybce. Velké. Vyhybám se Tsunamissy. Zdaleka. Obloukem. Velkým. Jak ji zahlédnu, už se autoevakuuji. Moc dobře jsem si všiml, že svým piraním už fousy ohlodala a teď se rozhlíží, kde by co ještě oholila. Tak to ne. Myslím, že jestli si na něco nemohu stěžovat, tak na to, že bych zde měl málo podnětů a inspirace ke své badatelské práci. Množství spisů, které ze mne padá, si s chlupy nezadá. Právě pracuji na speciálním spisu. Jmenuje se Vším jsem byl rád, ale Kaktusem budu pouze přes svou mrtvolu.

12.26
Kruci! KRUCI! KRUCI! To bylo o fous. Už jsem si málem spisoval nekrolog.

Piškot Pišutka v. t.



 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode