Transformace

21.11.2009 23:31

10. 4. 2009
Jsem teplej kocour. Jsem hodně teplej. Líbí se mi to. Mám rád, když mi slunce vyhřívá kožich. Dbám na stejnoměrné proteplení. Pravidelně se otáčím z levého boku na pravý. Z pravého na levý. Taky nastavuju břicho. Holka říkala, že to dělám dobře. Že správnej piškot musí být propečený stejnoměrně. Tss. Tss. Už si zase začíná moc dovolovat. Brzy ji srovnám. Nelíbí se mi, že nechce být se mnou na terase. Chci tam být pořád. Holka nechce. Prý musí pracovat. Vždycky mne žene domů. A navíc mi nasadila brouka. Do hlavy. Řekla, že asi mám něco v hlavě. Transformátor. Prý přetransformuje to, co ona říká. A já to pak slyším jinak. Holka řekne: „Piškotku, jdeme domů.“ A transformátor v mé hlavě to přeloží jako: „Práskni sebou na terasu a ani se nehni.“ Holka řekne:
„Piškote, opovaž se přiblížit se k truhlíkům.“ A transformátor mi přeloží: „Honem do truhlíků a hrabat, hrabat, ať zem i semínka lítají pěkně do daleka!!“ Holka řekne: „Necháš mojí müsli tyčinku!!“ A transformátor hlásí: „Ulovit, sníst, nadrobit co nejvíc!“ No. Myslím, že můj transformátor je v pořádku. Ale holka prostě říká nesprávné věty.

12. 4. 2009
Nestačím se divit. Holka je fakt voprsklá. Zjistil jsem, že taky píše spisy. Nakouknul jsem, co píše. Jen jsem zíral. Hned jsem to sem opsal. Nazvala svůj spis Cesta do pekla je dlážděna dobrými úmysly aneb Každá kočka si nakonec vychová člověka k obrazu svému.

Před pořízením první kočky
1. Bude úplně nejkrásnější a nejroztomilejší.
2. Bude vrnět a mazlit se, kdykoliv si vzpomeneme.
3. V žádném případě nebude smět do ložnice.
4. V žádném případě nebude smět na bílou sedačku v obýváku.
5. Spát bude ve vhodně zvoleném drahém pelíšku.
6. Vychováme ho, takže našich 40 vzrostlých kytek si ani nevšimne.
7. Vychováme ho, takže našich krásných krajkových záclon si ani nevšimne.
8. Bude jíst pouze a výhradně kočičí zdravou stravu.
9. Nikdy nebude smět na kuchyňskou linku.
10. Nikdy si nebude brousit drápky o nohy starožitného stolu po babičce.
11. Vychováme ho, bude úžasně čistotný.
12. Bude jen jeden, žádná další kočka nepřipadá v úvahu.

Pár let po příchodu první kočky
1. Podívat se konečně do encyklopedie, křížením čeho naše šeredka vlastně vznikla.
2. Dokoupit jodisol a náplasti na škrábance a kousance.
3. Nezapomenout vyměnit povlečení, to staré už je dost zachlupacené a poťapkané.
4. Vyprat přehoz z šedoumatlanoorvané sedačky.
5. Poslat nikdy nepoužitý pelech nějakému útulku.
6. Zalít ty dvě kytky, které ještě máme, třeba se vzpamatují.
7. Sundat konečně zbytky záclon.
8.- 9. Uklidit z linky zbytky rozžvýkaných řízků dřív, než se začnou děti ptát, proč máme k obědu jen brambory.
10. Před příjezdem rodičů uklidit rozdrásaný stolek na půdu, tvrdit, že je u restaurátora.
11.-12. Konečně zjistit, která z 6 koček chodí čurat na koberec.

Jo. Tak tohle napsala. Si dovolila dost. Jdu do spisovny. Musím vypracovat plán na nastolení pořádku a srovnání holky. Nazvu ho Poučení z krizového vývoje.

Piškot Pišutka v.t.
 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Tvorba www stránek zdarmaWebnode