Zpátky na stromy.

24.06.2010 00:19

 

Jsem udivenej kocour. A nechápavej.Nechápu ,proč se lidé snaží mít něco, co mají jiní lidé. To se nám, kočkám a kocourům, stát nemůže!Každý z nás má své vlastní hrdé já a každou pachovou stopou, každým otřením tváře a fousků o cokoliv, každým upadnutým chlupem a každým otiskem tlapy dáváme světu na vědomí, že tady jsem byl, jsem a budu JÁ! JÁ kocour, JÁ kočka!! A nikoho z nás by ani nenapadlo, chtít napodobit pachovou stopu sousedovic Macka , nikoho by nenapadlo očuchat pachový vzkaz Micinky z vedlejší ulice a mňouknout si : Jo, tahe pachová značka se mi líbí a tak zkusím udělat taky takovou!PCHE! Nesmysl! Máme v chlupaté hlavě rozum a tím dobře víme, že i kdybychom se přeskočili, okotili a odchlupili, nikdy se nám stejná pachová stopa nepovede! Navíc, my nestojíme o nějaké napodobeniny , my víme, že naše šelmí identita je nezaměnitelná, jedinečná a jsme na to hrdí! Takže nechápu, proč ti, kteří se mylně domnívají býti pány tvorstva ( mezi námi čtyřnožci, my přece víme nejlépe, kdo doopravdy vládne, že?) , dosud nedokázali ve svém evolučním vývoji odstranit zvyk a vlastnost svých předků, kteří kdysi na stromech přebývali a chápavými končetinami se chápali všeho, co viděli. Někteří tak činí dodnes a místo snahy o vytvoření vlastní značky ( nápadu, námětu, stylu) se sice nevrací zpátky na stromy, ale opičení zvládají hbitě. Tak nevim. Když už se teda chtějí opičit, nemohli by se opičit po nás, šelmách kočkovitých? Nemohli by se opičit v tom, že každý z nás chce mít svou nezaměnitelnou identitu a ví, že přebírat identitu druhých je nesmysl?


 

Ááááá, moment....něco na mne pokřikuje kočlegyně Kalassymita....tady kocour, tady kocour, kocour volá Kalassymitu, jsem na příjmu, zesilte vysílání, přepínám....


 

Aha... tak Kalassymita na mně vysílala, že marná snaha, že ví dobře, o čem tady drásám, a že by sama mohla na tohle téma napsat mňoubsáhlý spis, ale ani ji nenapadne se do takové mňautorské mňauktivity pouštět, protože o nedostatcích v evolučním vývoji dvounožců ví své a nebaví ji zrakovými čidly zděšeně sledovat, jak se její výrazy objevují v jiných teritoriích , často zmolousané do nepochopitelna.


 

V závěru vysílání mi Kalassymita poradila, abych evolučně nedovyvinutým poradil, ať se vrátí zpátky na stromy.


 

Tak jo. Přeji šťastné stromolezení.


 

Piškot Pišutka v.t. (vlastní tlapkou) a v. h. ( vlastní hlavou)

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Tvorba www stránek zdarmaWebnode