Asociace

10.11.2009 00:06

25. 8. 2006
Miluju výživné večeře. Miluju hezky prostřený stůl. Jen mi vadí, že musím docela hltat. Rád bych kuchyni opustil dřív, než přijde holka a začne vřeštět, kterej darebák jí sežral smaženici.

26. 8. 2006
Už dlouho se mi tak dobře neleželo. Když se protahuju nebo otáčím, hezky to zachrastí. Jsem rád, že holky odešly do lesa. Aspoň neklade velká holka nesmyslné otázky. Jak já mám asi vědět, kolikrát mě ještě z toho síta se sušenými houbami bude vyhazovat??

27. 8. 2006
No teda! Jako by nestačily kuličky. Ještě i ocásek. Málem. To by si mohla velká holka dát patentovat. Amputace ocasu pomocí dveří od skříně. Potřebujeme skříň, na které spí kocour. Hezký, milý kocour s ocasem směřujícím k zemi. Pak už stačí holka, letící pro něco do skříně. Otevře dveře skříně. Chvátá. Zavře dveře skříně. Vřeštící kocour letí ke stropu. Leknutá holka letí ke kocourovi. Usmiřovací šunka letí do kocoura. Brzy napíšu spis Kolik šunkového kapitálu lze vytěžit z lehce přivřeného ocasu.

29. 8. 2006
Zas balí tašky. Zas prý pojedeme domů. Velká holka prý musí pracovat a menší holky do školy. Jenže já musím dokutat tunel u tarasu. Takže nikam nejedeme.

31. 8. 2006
Jedeme domů. Měli jsme jet už včera. Holka říká, že jestli kvůli včerejšímu hledání myši Evelíny nestihne připravit menším holkám věci na zahájení školy, tak mne přerazí. Tss. Tsss. Jsem v klidu. Nemá důkazy. Nemohla mne vidět. Nesl jsem myš Evelínu do kopřiv nenápadně. Nevěřím, že holka slyšela, jak myši Evelíně říkám Zůstaň a čekej. Pak jsem šel říct holce, že bez myši Evelíny nikam nejedu. Nenapadlo mne, že po 5 hodinách hledání nakonec do kopřiv vleze. Za to, že jí došel Fenistil na kopřivové popálence, taky nemůžu. Napsat, kam nás oba s myší Evelínou poslala, taky nemůžu. Pořád ještě to místo hledám v mapě...

3. 9. 2006
Nechutná to špatně. Už lepím jen trochu. Linka, podlaha a holka pořád ještě hodně. To jsou nápady, dát láhev malinové štávy zrovna na místo, kde má kocour naplánované přistání.

20. 9. 2006
Něco se děje. Holka zírá do té placky, co jí říká monitor. Nad něčím se rozplývá. Vzdychá. Šel jsem si sednout k ní. Na stůl. Předvedl jsem svou nejúspěšnější etudu Sladký, úžasný kocour. Hrabu jí tlapkou ve vlasech. Nabízím pusy čumákovky. Odsunula mne. Prý co chci. Prý snad vidím, že nic nemá. Jsem uražen. Ani si mne nejde udobřovat. Kouká na placku. Už s ní koukají i menší holky. Rozplývají se. Za chvíli budou pod stolem tři loužičky. Naštval jsem se. Odcházím. Jdu se podívat do slovníku. Musím zjistit, co znamená slovo bengál.

15.20
Tak to nechápu. Proč kvůli tomu, co mají menší holky v pokoji, kouká na placku a vzdychá Ježiši, ta je krásná??

Piškot Pišutka v.t.


 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode