Deprivace

15.11.2009 23:53

6. 9. 2007
A kruci. Kruci. KRUCI! Holka zírá na placku monitoru. Nad něčím se rozplývá. Vzdychá. Obdivně vrká. Prý: Jéžiši, ta je krásná.
Rád bych se mýlil, ale mám pocit, že tohle už tady bylo.

10. 9. 2007
Holka řekla, že má narozeniny. Že si k nim udělá radost. Dá si dárek. Přinesla nový pelech a kadibudku. Překvapila mne. Dala to do skříně. Tak proč si to přinesla, když to nepoužívá?

15. 9. 2007
Mám divnou předtuchu. Tak divnou, že se mi z ní klikatí pruhy na ocasu.

20. 9. 2007
Vážně jsem si promluvil s holkou. Řekl jsem, že na to, že Bubu jak je černej, tak je línej, už jsem si zvykl. Že na Tsunamissy, její zadní boxerky, přelety nad mým spisovacím a badatelským místem a pokusy zakousnout můj ocas už jsem si také zvykl. Na nic dalšího už si zvykat nehodlám. Myslím, že mne holka vyslechla dost pozorně. Jen přitom nemusela tak zálibně koukat na placku, co jí říká monitor. Byla tam nějaká malá, tečkovaná příšerka.

26. 9. 2007
Jsem optimistickej kocour. Do budoucnosti hledím s vírou a nadějí. Věřím své holce. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu.

 

28. 9. 2007
Jsem strašně moc optimistickej kocour. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu.


2. 10. 2007
Jsem strašně moc a úplně nejvíc optimistickej kocour. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu. Moje holka není tak pitomá, aby domů dovlekla další bengálskou katastrofu.

5. 10. 2007
Je pitomá.

Piškot Pišutka v. t.

 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode