Tsunami

10.11.2009 00:07

20. 10. 2006 9.00
Tak nevim. Holka je zmatená jak lesní včela. Pusu čumákovku mi dala na ucho. Do misky na vodu dala granule. Do misky na granule dala vodu. Řekla, že bude pryč dlouho. Že jede daleko. Že přiveze překvapení. Že budeme koukat. Nechci vidět, co zas vymyslela.

13.30
Nuda. Hroch se zakrtkoval do pelechu. Funí. Mlaská ze spaní. Budu se muset zabavit sám. Možná naučím myš Evelínu taky krtkovat.

15.40
Krtek Evelína je v květníku. Trochu země a celá dracena není v květníku.

17.45
A kruci. Holka už je tady. Slyším jí v předsíni. Krtek Evelína pořád v květníku. Dracena je pod sedačkou. Tam si jí holka určitě nevšimne. Jdu jí říct, že v tom květníku nikdy žádná kytka nebyla, tak ať nedělá zbytečný vlny.

17.47
Tsunami. Holka přivezla tsunami. Vyskočilo to z přepravky. Naježilo se to. Zasyčelo to na mne. Vrhlo se to na misku. MOJE kapsička v tom zmizela dřív, než holka stihla říct, že tohle je naše nová kamarádka. Že bude bydlet s námi. Že je to kočičí slečna a jmenuje se Missy. Prý je to bengálka.
Jsem zhrzen. Slovníky lžou. Pod pojmem bengál nepsali nic o malým, drzým tsunami, které má sem tam tečku a syčí jak papiňák.

18.30
Čekám na jednotky humanitární pomoci. Signály S. O. S. a MAYDAY už jsem vyslal. Holka řekla, že nemám propadat panice. Že si to tady musí Missynka prohlédnout. Jo. Zatím si prohlídla můj ocas. Ještě jednou mi po něm skočí, tak jí spočítám tečky.

18.47
Má přesně 22 teček.

19.10
Malér. Holka našla květník. V květníku myš Evelínu. Pak našla dracenu. Pak hledala nějakého blba, který by zasloužil pár na zadek. Nechtěl jsem jí v tom hledání překážet, tak jsem se radši uklidil na skřín v kočičárně.

21. 10. 2006
Tsunami je oprsklý jak nádražní vrabec. V noci se nacpalo ke mně na polštář. Pořád se vrtělo a okopávalo mne. Je to sotva vidět, ale na zadní nohy by to mělo mít zbrojní pas.

22. 10. 2006. 10.30
Protestuju. Tsunami mi zabavilo myš Evelínu. Už hodinu s ní hraje fotbal. Nemůžu se na to dívat. Jdu hrát taky.

11.00
Stav zápasu nerozhodně. Stav holky taky nerozhodně. Prý až doklidí ty střepy, vysypaný květník a narovná knížky zpátky do regálu, tak prý se rozhodně, jestli nás zmydlí hned, nebo ještě chvíli počká. Pche. Pro jistotu jsme se s tsunami a myší Evelínou zdekovali na hráčskou lavici na skříni v kočičárně. Až dozadu. Tam holka nedosáhne.

23. 10. 2006
Hrochovi konečně došlo, že tady je bengálské tsunami. Očuchal ho, zkusil ho ochutnat, vyplivl chlupy a šel si tsunamí facku léčit jídlem. Myslím, že tady bude ještě hodně veselo.

Piškot Pišutka v.t.


 

© 2009 Copyrights Luci 04 - Všechna práva k textům a fotografiím vyhrazena

Vytvořte si www stránky zdarma!Webnode